неділю, 24 лютого 2013 р.

Модуль 6

Робота над модулем 6 для мене була дуже цікавою і легкою... 
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:


- у процесі виконання роботи учні можуть вести спілкування використовуючи скайп, аську, електронну пошту ну й звичайно мобільний телефон;

-діти можуть вести опитування через інтернет, використовуючи документи, яким надано спільний доступ;

- я вважаю що у процесі виконання завдань можна використовувати і короткотермінові вебінари на базі платформи (для прикладу onwebinar.ru) чи іншої. Це ще більше повинно зацікавити учнів і допомогти їм краще засвоїти матеріал.

- і можливо одне з найголовніших, це безпека у інтернеті. Тут, я думаю, учні повинні зрозуміти чому ми говоримо про безпечний інтернет. А ще я створила опитувальник.  Прикрасила свій блог... Ніби справилася..... Хоча при перегляді свого плану навчальної теми усвідомлюю, що є ще багато недопрацьованого.... Надіюся, що все-таки успішно фінішую.

Немає коментарів:

Дописати коментар